Kyrckor

Jag har just nu ganska svårt att röra på mig just nu, för jag har ingen kraft i mitt högra knä. Jag kan inte sträcka bak benet och utnyttja mitt ben så jag hoppar runt på kyrckor vilket inte är så ysigt för det leder till som Maria och Carro fick känna på i morse, att det tar tid att ta sig någonstans. Det tog väl dubbelt så lång tid att gå till skolan i dag.
Det jobbiga är även att jag inte kan röra mig normalt. Jag kan lixom inte sitta normalt, då värker det i vaden oxå:( men det går över:)Men det värsta är nog ändå när jag ska sova då knät kokar och jag blir helt varm:/

Vi fick tillbaka friskvårdsprovet i dag oxå, till besvikelse för mig:/ VG blev det å jag som hade fått MVG på 2/4 mvg frågor:S men vi får se hur det går kursen är ju inte slut än lixom..

Jag är glad för jag kan se igen :) Jag hämtade ut mina glasögon i dag:) helt otroligt vad mycket man missar när man inte ser bra asså, det upptäcker man när man får bra syn igen :)

Uppdatering från igår:
Jag träffade Anna och fikade med henne i vällingby. Åkte dit vid 3 å kom hem vid halv 9. Men jag var i kyrkan oxå, sedan fick jag skjuts av Bine hela vägen hem så jag slapp åka buss och gå i uppförsbacke hem. Otroligt skönt, även fast hoon bor på andra sidan ås tog hon en liten sväng förbi mig:) SWEET! Sedan hände inte så mycket mera, jag var ledig så och det var väldigt skönt då jag hade väldigt svårt att gå.

Är även ledig imorgon ås då kan jag ligga hemma och se på Idol. Repriser hela dagen, flera timmar.:)

puss har olycksfall att plugga men det gör grymt ont i benet just nu så jag vilar ett tag till, till Idol.:)


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0