Konfahelg

Jag gick upp när klockan ringde, dvs 08.10. Sedan hoppade jag på bussen kl 09.10 mot Vällingby för att spendera ca 7 timmar i kyrkan med mina härliga ledarkolegor + konfirmander. Fast jag skulle inte vara där förens vid halv 10 så jag passade på att gå in på Hemköp och köpa en paradis ask( mkt godare än Alladin) för att överraska mina kära ledare med, mycket uppskattat efter en heldag md lek osv.

Dagen rullade på då vi lekte, åt pizza till lunch, diskuterade vänskap, sterotyper( mycket kul å höra en massa fördomar:P) sedan så rann tiden iväg och klockan blev 4 och dagen för konfirmanderna var slut och dags för de att gå hem. Ledarna stannde kvar för att prata igenom dagen och morgondagen.

Man kan summera det somen mycket trevlig dag! :D

Här sitter jag nu och gör ingenting, är ganska trött. Har typ inte sovit något i natt då jag drömt om en mass amord osv och sedan blivit väckt ett antal gånger för att folk gått run ti mitt hus:P
Nu ska jag avlägsna mig för i dag :D

puss<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0