Julavslutning :D

21 december idag. Bara tre dagar kvar till julafton!

Dagen började med att jag först blev väckt att ett sms från Cornelia redan kl 7, tror jag att det var. Sedan ringa Maria lite hysterisk å stressad å skulle säga att hon skulle komma senare. Men då sa ja att hon var en timma tidig:P

Sedan åkte jag buss med mamma å Emmeli. PÅ bussen träffas jag min gamla vän Elmira och Elnoosh. På tunnelbanan går MAria på som vanligt och Sedan räffar vi på Tessan. Trevligt!

När vi kommer till skolan sitter Tova, Therese å Anna redan uppradade och väntar på att avslutningen ska börja i matsalen.  Det va ganska roligt men den jobbiga tjejen"Tettes bästa vän" va typ med hela tiden ..

Sedan sa vi hej då till alla lärare å speciellt till Oskar. haha :D

Efter de gick mina vänner för att fika medan jag åkte mot centralen för att möta upp mamma å systrar. Vi gick och åt på åhlens. Efter det fortsatte de tre att shoppa å så medan jag åkte mot vällingby för att träna. I omklädningsrummet mötte jag på Sandy och vi passade på att träna tillsammans. Även fast det bara blev 45 minuter med henne så var det kul för det gick så fort! När hon gick fortsatte jag på trappmaskinen och sedan styrka och stretch:D asskönt! Sedan åkte jag hem, men då mötte jag ingen:/

Nu ska jag snart hoppa in i duschen, har inte gjort det än!

PUSS


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0