Idrott å trafikolycka

Jag sitter vid Joels data, den är så mycket bättre än våran andra för på den så är tangetbordet helt konstigt. Det är något som har hänt så det hakar och skriver inte alla bokstäver, vilket är väldigt ansträngande. Det är tur att jag inte har så mycket kvar i skolan :) Sammanfattningen till provet nästa vecka har jag redna gjort så de är skönt. Det ända jag behöver skriva på datan är min hemtenta i olycksfall, om en trafikolycka och så ska man bla rangordna de skadade i vilken ordning man skulle ta hand om dessa. Kul uppgift:) än så länge har jag gjort en framsida( jag börjar alltid med den för det känns bra å att man då har gjort något:P) och sedan har jjag gjort som en tabell jag ska använda. Det kommer nog bli bra. Arbetet ska vara klart om två veckor typ såde känns bra men jag måste sätta igång så att jag inte behöver istta med allt sista dagen lixom. Jag kommer inte hinna plugga helgen innan, elle rinte mycket i alla fall för jag har konfirmander då..

Appropå konfirmander så hade alla som r ledare i kyrkan en avslutning i går med en massa roliga lekar:) men just nu har jag väldigt ont i knät, tror det beror på "skepp, hav och land" men det går väl över. Det känns som att jag är svullen i hela knät. Men det är inte så konstigt om man slänger isg på golvet med full kraft:P

Idag var jag på idrotten, den ända lektion vi hade i dag. Fett skönt! sedan åkte jag hem och åt lunch. Ellen var ledig i dag så jag slapp äta själv!

Jag är ledig i morgon och på fredag
:) På torsdag ska jag hämta ut mina glasögon som jag hoppas är klara då:) de skulle troligtvis vara de eftersom de blev beställda i något sorts expressfart! hög prioritet lixom!! Som tur är har vi inte mycket i skolan så det vlir inte så jobbigt för mig!

På lördag ska vi hem till Tette och fika för att sedan röja på stan :) ska bli askul!!!:)

Nu är det dags för mig att spana mina läxor istället för att sitta här men jag ska först ta en sväng förbi Facebook:)

PUSSS<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0