Idag har jag tjänat pengar

Dvs jag har jobbat idag. Känndes bra att vara tillbaka, har inte jobbat sedan mitten av oktober.

Alla var så glada att jag äntligen kom och jobba. Jag blev bland annat kallad Ängel :)

Efter jobbet gick jag till Rissne för att ta bussen till VÄllingby, varpå jag trodde att Anna skulle hoppa på, men hon missade bussen, så jag åkte hela vägen själv. Jag åkte dit för att träna, asskönt!!! Gick på trappmaskinen en timma, den är min nya favoritmaskin. Efter det körde jag styrka i ca 30 minuter, så det blev en lång dag på gymmet:D

Sedan åkte jag hem å här är jag fortfarande.

Jag fick Carolina Gynninngs och Alex Schulmans "Privat" bok i julklapp och började läsa den idag. Har redan läst 60% av boken. Den är så himla bra. Asintressant och man blir indragen i deras liv vad de gäller fester, konstiga samtalsämnen osv. En helt sjukt rolig värld verkar de som :D

Men nu ska jag gå å ringa Tova<3

puss

Jag ska jobba i morgon med:)

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0