Ha inte gråa byxor

Jag vill uppmana alla som tränar eller tänker träna hårt att inte använda gråa mjukisbyxor. Det gjorde jag på gymmet i dag. Å efter 1 timma på trappmaskinen så var jag helt svettig och mina byxor var inte ljusgråa längre.. Bara för att ni inte ska behöva hamna i samma jobbiga situation som jag. Men som tur var det inte så mkt folk på gymmet. 
 
Å till råga på allt så missade jag precis bussen hemmåt så jag knallade hela vägen istället:)
Men när jag kom hem så hade mamma gjort en massa kötttbullar, så jag passade på att premiärsmaka en . JÄttegot!

Att göra i dag:
1) käka nudlar
2) Duscha å allt vad de innebär
3) Ringa Therese å sedan umgås med henne
4) Städa?

puss

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0