Fredags kvällen :D

Det började med att jag egentligen skulle gå ut med de i min klass men det var typ inga som skulle ut. Och jag var väldigt trött så jag bestämmde mig för att höra med Malin o co å se vad de hade för planer för kvällen. Hon och Johnny var där. Sedan ringde jag Astrid och fick skjuts av henne till Malin.

När vi var där kom först Thomas, sedan Danne. Majoriteten åt middag (hamburgare) sedan röstade vi att vi ksulle gå och handla godis på Coop. För vi skulle se film hade vi ju bestämt. Vi gick dit och på vägen dit som mötte vi Vicky som var på väg hem från jobbet. Vi mötte även upp Cornelia i affären som skulle följa med oss å se på film.

Sedan gick vi mot Malin igen och då plockade vi upp Sanna som hade varit hos sin syster så hon tog bussen mot oss. Sedan fortsatte vi mot Malins hus för att se på film. Den första vi såg var " Raise your voice" med Hillary Duff. Under filmen kom David .

Efter den filmen såg vi "The Holliday" men under den så vilade många sina ögon:P och då var det dags att gå hemmåt. Haha..

Det var nog allt jag hann med i gårkväll:D 
 PUSS

Kommentarer
Cornelia säger:

det var hur mysigt som helst :)(a)

2007-12-22 @ 13:05:50
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0