Fredag

I dag har jag varit ledig,igen :P asskönt. Jag behövde verkligen det.
Jag vakande inte förens vid 12 i morse, väldigt skönt! sedan har jag skrivit klart min inläning som jag bestämde att jag skulle göra :D sedan har jag gått till vällingby med Malin, för att kolla runt lite. Hon skulle även köpa saffran så vi gick till Coop( där de visade sig att Danne jobbar:/) å där var det billigt godis så vi passade på att införskaffa oss lite. Sedan gick vi till träningsanläggningen för att köra ett kort pass Core, väldigt skönt men jobbigt. HAr ju inte tränat det på år å dar så. Sedan tog vi bussen hemåt:)

Det var ingen hemma när jag kom, så jag ringde Therese som stod och laga mat!

NU sitte rjag och lyssnar på Marie och Peter Jöback!

Men jag ska väl gå å kolla på film eller nått liknande nu:D

puss<3

Grattis Malin till MVG i matte E :D

Kommentarer
askungen säger:

om du vaknar 12 kallas det inte "i morse" .. ;)

Anna säger:

Vad duktig du är som e klar med tentan :)
Jag ska skriva klart den nu! PUSS

2007-12-15 @ 14:10:54
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0