Flänga hit och dit

Nu sitter jag hemma igen efter buss å tunnelbaneresor. Jag tränade i morse och var borta mellan halv 1 och kvart över 3. Sedan kom jag hem för att äta lite, det blev fil och flingor. Sedan gick jag en promenad med med Malin till Coop och djuraffären brevid. Efter det åkte jag till Vällingby för att möta Sanna, Malin, Cornelia och Jonnhy. 

Jag,Sanna och David åkte till Astrid och Emmas gitarruppspel i Bromma. Världens äckligaste uteliggare på tiunnelbanan.De var ritkigt duktiga :D där träffade jag på Malte, så himla länge sedan jag träffa honom:/

Vi åkte tillbaka till Vällingby där de övade inför julafton och det berömda julspelet. :) mysigt! Sedan fikade vi och åkte hem. 

På bussen träffade jag Lollo som sulle ut, det är ju lillördag:P   

Kommentarer
Cornelia säger:

du klarade av att länka, jag är så stolt :) (a)

2007-12-19 @ 21:30:58
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0