En dag på stan med Tova

Komhem för ca en timma sen. I dag har jag hunnit med så himmla mycket. Jag gick upp vid halv 9 för att hoinna i väg till gymmet innan jag skulle tärffa Tova i stan vid 12. Vi gick först till skolan, mot Tovas vilja :P för att jag skulle får hämta nästa terminsbusskort, annars får men inte det förens nästa termin¨så det är lika bra att ha det nu.

Efter ett besök på skolan då jag fick reda på att jag fick MVG i slubetyg i olycksfallssjukvård så drog vi oss mot stan för att se oss omkring. Vi inhandlade en dvd-box till pappa Jan. Nån gamla serie som hette Benny Hill, tydligen om nån "snuksig kille":P det var va han på Mega Store sa :D

Vi var båda ganska griniga vid det här laget så vi bestämde att vi skulle gå å äta och vi hamnade på donken efter mycket om och men. Det var trevligt. När vi väl var vid Norrmalms torg så passade vi på att gå förbi NK och Therese som jobbade flitigt så henne hann vi ju inte prata med. Väl inne så stöte vi även på Maria som var i jakt på julklappar. Vi skilldes från Maria och vi två fortsatte att spatsera i stan,vi kollade bla kläningar eftersom Tova är ute efter något till jul och nyår. Mne vi hittade inget..

Sedan satte vi oss slutligen på 7- eleven å drack varsin chokladkaffe för att slappna av och ta av oss all packning. Efter det tog vi skillda vägar på varsin tunnelbana :D

puss<3

Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0