Dan före dan

I går var jag hos min älskade Therese hela kvällen. Sedan åkte jag hem och bakade peppkarkakshus vid 11 på kvällen. :D Pappa sa att han inte ville vara med men ändå var han där vid spisen och skulle "se" så att allt gick bra :P

Idag har jag och familjen mycket att göra:
1)Städa rummet
2) Åka till pappas faster och önska god jul
3) Köpa julgran och klä den
4) Slå in julklappar


Det är väl allt jag måste hinna med, tror jag! sedan är det dags att sova för att orka med julafton :P
 
Klockan 00.00 (natten till 25) är det midnattsmässa i kyrkan, asmysigt! dit ska jag med en massa vänner och se när andra vänner spelar julspelet!  

Kommentarer
Tessan säger:

det var myspys! tack för att du kom Tach

Tessan säger:

det var myspys! tack för att du kom Tach


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0