Ca 9 timmar kvar!

Igår kväll så pratade jag med Cornelia<3 och det slutade med att jag gick hem tll henne och kollade på Simpson - The movie. Den var väldigt bra, men väldigt kort kändes de som. Inte ens 1½timma:S Kändes som att eftertexterna var lika långa som filmen, de kom ju en del kuliga saker i texterna som man inte trodde, för hur ofta låter man alla eftertexter få rulla?? Aldrig, men vi var för lata för att stänga av så vi lät den rulla.

Vi pratade lite om min födelsedag nu på fredag. Jag berättade hur jag skulle göra med tårtan å jag hoppas att jag lyckas, men det är ju bara Cornelia som vet hur det ska vara så, det kankse inte gör något om de blir fel?:Phaha

Idag var jag och pappa i Vallentuna och kollade när några han tränar sprang:) ganska kul fast kallt men det var härligt att de snöade:) Sedan på vägen hem stannde vi för att försöka hitta en nya mobil till mig men det gick inte så bra, finns ju hur många som hels att välja på :S å jag som ska få en i present. Det är inte kul att fylla år efter jul precis...men vad har jag för val, inget!! Så jag får leva med det:P


Gott nytt år!!
vill jag säga till alla ! ett nytt år med nya förutsättningar!!! <3


Kommentarer
Cornelia säger:

gott nytt år älskling!
jag är jätteglad att jag har fått lära känna dig! :)

2007-12-31 @ 15:49:17
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0