Bloggnörd!

Jag har insett att jag spenderar mycket av min tid framför datan på att kolla andras bloggar. Jag läser ca 10 olika, det är helt sjukt!

Tette : thereseolander.blogg.se
Anna: annak89.blogg.se
Carro: c890813.blogg.se
Maria: mariasteineck.blogg.se
Emma: emmaaulina.blogg.se
Cornelia : neliaa.blogg.se
Frida: livetenligtfrida.blogg.se
Mikkan: livetenligtmikknan.blogg.se
Karin: karinolofsson.blogg.se
Stina-Lee: stinalee.blogg.se

Att läsa bloggar är beroendeframkallande men kul:)

I MORGON 3/12 FYLLER TETTE 18! ÄNTLIGEN! GRATTIS!image199

Kommentarer
emma säger:

haha ja det är kul med bloggar! :D

2007-12-02 @ 21:04:21
URL: http://emmalindau.blogg.se
Junitjej säger:

Det är verkligen kul att blogga!

2007-12-02 @ 21:07:56
URL: http://junitjej.blogg.se
Tette säger:

åååååååååååååh, var du tvungen att ta en riktigt fin FINNBILD på mig? :P HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA

Men hursom helst så älskar jag dig över allt annat, ingen apa utan luft, ingen tette utan erica!


KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0