Ännu mer juldag!

Jag gick som jag skrev igår till Cornelia för att kolla på Shrek 3, det roliga var att vi två typ somna typ 8:P innan filmen ens var slut ! Vi bestämde att vi var tvugna att göra något för att inte somna så vi begav oss till Malin, även fast hon inte hade tid att träffa oss för hon skulle packa. Men snälla som vi är så kom vi och hjälpte henne skriva en packlista :D

När vi var där så kom Anna<3 efter ett tag och hade de trevligt med oss. Vi 4 sjöng spelade gitarr och prata skit:P som vi brukar göra och det är alltid mysigt!!

När vi skrev packlistan så kom frågade någon om även kondomer skulle packas ner och svaret blev:
- Det har jag alltid med mig. Men jag använder det inte, det är mer en säkerhetsgrej.
Var på vi andra skrattade hysteriskt:P hahaha

Sedan kom vi underfund med att våran kompis Astrid är bra på precis allt, vi kom inte på en ända sak hon är dålig på :S men jag och Cornelia ska göra en lista å se om hon är bra på allt de..

puss nu ska jag börja göra mig i ordning för jag ska inte till stan med Bella!


Kommentarer
Cornelia säger:

vilken tur att du kom ihåg astrid då ;D
men jag skrev iaf om det i min bilddagbok (a)

2007-12-26 @ 14:45:31
URL: http://neliaa.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0