Annandag jul!

Idag åkte jag som sgat till stan med Bella å jag kna ju tala om att vi inte var ensamma, med tane på att vi kom dit kl 14, typ. Vi gick runt i stan för att Bella skulle shoppa något. Men till slut gav vi upp då vi inte orkade med alla människor som oxå hade bestämt sig för att åka in just idag. LIte lusigt så träffade jag på Olof i stan utanför Gallerian :P
Sedan såg vi 5 killar som hade exakt samma frisyr, troligtvis samma frisör:P haha

 När vi sa att vi skulle åka hem så slank vi först in på 7 eleven och köpte mig en choklad och sedan tog vi tunnelbanan till Alvik där Bella skulle köpa lite mat på McDonalds:P sedan när hon gick på 12:an så tog jag tunnelbanan till brommaplan för att möta upp mamma och pappa som var på närakuten, efter det drog vi en repa förbi kista och apoteket. Typ inga apotek som är öppna nu. Sedan var det hem för att göra middag.

Efter middagen så gick jag en promenad med Carro. Efter det gick jag hem och la lite pussel:P man blir ju helt fast.

Snart ska jag hoppa in i duschen för jag ska upp halv 7 i morgon bitti och jobba.

puss

Kommentarer
Anna säger:

Hej gumman!
Kul dag på stan!
Vi får ses snart? Jag tror jag kan komma till dig den 4e! Har gympaläger men ska försöka :P
Jag ringer dej ikväll eftersom du jobbar nu!
PUSSAR

2007-12-27 @ 13:43:44
URL: http://annak89.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0