7 önskningar!

7 önskningar (motiverade), utmana sedan 7 bloggare att göra detsamma.

1. En vit jul,
det bara måste finnas snö på julafton, annars är det ingen riktig jul
2. Att mittknä ska bli bra, just nu känns det inte som att deet går i rätt riktitning
3 Orka de som är kvar i skolan, bara lite kvar men det är så himla jobbigt
4. Ett bra nyår, för just nu vet typ ingen vad som händer då
5. En lyckad födelsedag, om jag är med mina vänner kan den inte bli annat än bra :D
6. Klara av allt till studenten, är bara sista terminen kvar sedan är jag ledig hur länge jag vill.
7. Hitta praktikplats, det är lite jobbigt annars är ju ändå 5 veckor

Jag utmanar; Maria, Carro, Anna, Tette, Karin, Emma & den som vill :D

Kommentarer
Maria säger:

va jag fattar inte??? /Carro & Mariiiiia

2007-12-12 @ 17:11:53
URL: http://mariasteineck.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0