30 December, snart är det 2008!

Jaha då var det snart ett helt nytt år :D Helt otroligt faktiskt! åren går så fort nu för tiden, jag hinne rinte med. Det känns som att det var nån månad sedan jag fyllde 18, men nu är det bara 5 dagar kvar å så är jag ett år äldre. EHlt sjukt!
Det är sjukt mycket om har hänt den här hösten bara, sedna Augusti har jag hunnit med tre utlandsresor: Ayia Napa, Riga och Taizé. Ganska många för att vara mig, det brukar bli en om året lxom och det är ganksa bra gjort med tanke på att jag betalde två av tre själv:) 
Å så är det bara en termin kvar för mig att gå i skolan, det är med balandade känslor, visst vill jag ta studneten, det har man ju väntat på i flera år, men sedan så kommer man ju aldrig att gå i en riktigt klass igen :S ganska konstigt. Typ 6 månader kvar sedan står jag med min kära klass, med mössor och fina kläder och ska bege oss ut till vårt flak. Då lär vi både skratta och gråta :) Blandade känslor, en först ska vi klara av våren, mend et kommer gå bra, vi ska ju ha praktik i 5 veckor, så himla najs!

Men men först ska jag fira min födelsedag på fredag å innan dess nyår!!!

puss<3

Kommentarer
Karin säger:

men nu går det äntligen igen:)

2007-12-30 @ 18:32:31
URL: http://karinolofsson.blogg.se
Carro säger:

Gott nytt år, Erica! :)

2007-12-31 @ 15:03:36
URL: http://carolinatsblogg.blogg.se

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0