29 December

Vad har hänt idag då?
Det började med att klockan ringde väldigt tidigt, redan 09.15. Men jag orkade inte riktigt gå upp då så jag låg kvar till halv 10. Sedan så gick jag upp för att äta frukost å sedan åka å träna. Det blev aerobic/core i Vällingby. Jag tränade med Malin och sedna åkte jag hem och chillade och bakade med mamma till ikväll!

Efter några timmar kom min ena moster Jana med Bonke hit:) för att fira mig. Efter det kom Johanna,Anders, Leo och Line. Sedan Agneta å sist men inte minst Jarko och Katta.

Det blir kalkon till middag och sedan pajen till efterrät.

Senare ikväll ska jag ut med Therese och hennes kompis  Amanda.

NU är det dags för hela släkten att äta..puss




Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0