28 December

Jag har jobbat även idag :D mellan 8-13.30. Jag bakade en sockerkaka å så hade vi lite skönhetssalong:D vilket uppskattades!

Efter jobbet så gick jag även idag till Rissne för att åka till Vällingby å träna, det var lite halvmycket folk så jag fick vänta innan jag kom åt en stetchmatta ,för jag skulle köra lite core efter trappmakinen. Asnajs, emn ajg blir så himla svettig efter 1 timma.

I dag har jag börjat läsa boken "Mera självkänsla!" , eftersom jag läste ut den andra boken igår.
Denna bok är en uppföljare till "självkänsla nu", man får sig en del tankeställae och funderare när man läser boken. Jag tror även att man utvecklas som människa om man läser den. SÅ det är väl positivt. Många är negativa till henne som skriver böckerna, Mia heter hon. Men man ska ge böckerna en chans. Det kan löna sig för alla.

Efter gymmet kom jag hem och la klart pusslet:D äntligen. Sen hoppade jag in i duschen för att efteråt gå till Sanna  och umgås å snacka skit! mycket mysigt!
Efter det gick jag hem för att få middag trodde jag, men det var ju ingen hemma. Så jag snackade lite med Anna å så. <3
Jag har även pratat med Luuluu idag å hon var som vanligt i Sala!

puss<3 imorgon kommer sälkten för att fira mig, fel år men ,;O


Kommentarer

KOMMENTERA HÄR:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0